Nu blir det natten! :P

Ska bara packa väskan, behövs inte så mycket nu, nästan allt ligger kvar i garderoben på förskolan eftersom jag blev sjuk och stannade hemma! :)
Ska borsta tänderna med och håret som jag inte orkat med efter duschen!

Jag har faktiskt inte ont i halsen längre, men har väll imorgon igen :( Har dock börjat hosta ist! Men hellre det än ont i halsen, snuvig är jag nästan inte heller längre, men det är väll också snart tillbaka med tanke på att det vart så de två senaste nätterna och på morgonen mår jag skit. Men imorgon SKA jag till förskolan!! :)

När jag slutar så ska jag gå till mamma hade jag tänkt ( innan jag lägger måstejag  ringa och säga att jag går dit också!) ska ta ut vovvarna och umgås med lillebror ♥ och låna med mig Mamma Mia filmen som jag glömde förra veckan! Har sett den massa gånger men den är underbar!

Nej nu ska jag slita mig!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback