Micael <3 Linda

Jag kommer aldrig glömma första gången du höll om mig, första gången vi kramades eller första gången vi kysstes!
Känslan när jag såg dig komma närmare var pirrig och jag blev världens lyckligaste när du kysste mig! <3
Vi är verkligen så himla tajta, har samma intressen och sånt. Förutom när det gäller tv program och bilar haha :)
Allt som hände i början förde oss verkligen jätte nära varandra och satte oss verkligen i test vad det gäller våra känslor, vi hade lätt kunna gått skilda vägar men vi häll fast vid varandra och det är jag verklign tacksam för idag! Vi är verkligen säkra på våra känslor! :D
Jag är super duper kär i Micke! <3
Vi har det så mysigt och roligt ihop, du vet vad jag tänker, du vet alltid om det är något.
Du finns alltid där, du tröstar mig jämt när jag är ledsen, du är helt perfekt älskling <3



Ibland får jag förfrågningar om varför jag är tillsammans med Micke pga ålderskillnaden, om jag inte är för ung för att vara förlovad och bo ihop? Vi vet att jag är nio år yngre än Micke, spelar det någon roll för oss? Nej, vi är totalt super kära i varandra, vi är helt säkra på att vi vill vara tillsammans livet ut. Vad spelar det rå för roll?? :)
Varför ska man bara förlova sig om man är "vuxen" om man är helt säker på sina känslor så är man, folk säger att " ja med ungdommar förlovar sig och sen håller det bara någon vecka" , ja jag vet att det är så för många - inte alla, utan för många - men så är det även för vuxna eller hur? Om man verkligen är säker på sina känslor varför vänta??
Jag bor ihop med Micke för jag vill vara nära honom hela tiden, och någon anledning till men nämner inte det här ;)


Jag ÄLSKAR dig Micael kommer göra det HELA livet! <3<3


Kommentarer
Becka säger:

Man skulle kunna tänka sig det som Bellas mamma säger till Bella i tredje boken, du har hittat en själ som är lika mogen och ansvarsfull som du är :) Du skulle aldrig kunna klara av att vara tillsammans med någon som inte är på samma nivå som du är :) Du är som en liiten 22 åring ;) Vuxen, och då är det ju inget problem med åldern, du föddes helt enkelt några år försent i kroppen :) om du fattar vad jag menar ? haha

Puss på er iaf :P

2010-01-08 | 21:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback