Maten var god :P

Japp maten var god, men det är godare att köpa på pizzerian! :P
Nu är älskling ute vid fyrhjuligen och byter olja, katterna ligger faktiskt med några meters mellan rum och sovar, framsteg! ;)
Jasmine är lite surig men det är de ju alltid när det kommer någon ny :) Hon slåss iaf inte med Maja, hon gör nämligen det med alla andra katter som kommer ute, ser dem som inkräktare och det är de ju, detta är hennes revir, Majas också såklart nu då :)

Nu har jag målat naglarna och pratat med pappa och bror i telefon.
Marcus ska börja veckobo hos mamma, då kan vi träffas mer, kul!
Glad att jag slipper det krånglet med att vara där ett tag och där en stund! Det är väldigt jobbigt, och alla som är skillsmässobarn vet vad jag menar!!
En skillsmässa är verkligen inget jag vill eller tänka utsätta mina barn för ;)

Sen blir det tv, blåsningen och Johan Falk.
Johan Falk var verkligen äver förväntningarna, svenska filmer brukar vara så stela och tråkiga, en del svenska skådisar bara står där och ser tråkiga ut och läser precis som det står i manus, tråkigt är det!
Men Johan Falk och Irene Huss skådisarna är verkligen grymma! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback