Lite svammel :)

Efter promenaden med Gunilla, Faxe och Fidell så gjorde jag inte så mkt, väntade på att älsklingen skulle komma hem! ;) Vi tog en promenad på över en timme, fick skavsår blä!!

Vi kollade på ett spännande program på tvåan om en nationalpark i Amerika :P
Sen gick strömmen två ggr ;)

Idag har grannen vart nere och pratat lite, jag har diskat, tvättat två maskiner och bärt in massa ved.
Idag är sista lovdagen innan skolan, vill inte börja men men...

Skönt med helg igen för då är älsklingen hemma, när han skulle börja jobba igår igen var det jag som hade jobbångest åt honom haha^^ Har ju vart skönt att vara hemma bara vi två, har haft det underbart! Jag älskar dig hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback