Lite babbel bara!

Har gjort om i bloggen lite, fick bli en enkel design då jag inte har så stor lust att sitta med photoshop. Har inte så stor lust till nått idag egentligen ...
Satte mig för att göra lite kort förut men gjorde absolut inget, insperationen är på noll just nu och som sagt så har jag egenligen inte någon lust.
Sitter här och bloggar, vrf? Lusten är egntligen inte där heller..
Kanske är det förkyldningen? Som för övrigt börjar släppa med sig lite, hoppas den gör det rejält :P

Idag har det snöat hela dagen, ist för i onsdags och igrå för då regnade det..
Vill ha vår, värme och ha el ^^
Ja elen gick i onsdags och vissa har fortfarande inte fått tillbaka den. De felsöker iaf, är ute med helikoptern, som förövrigt väckte mig igår! Hoppas de hittar felet eller kan koppla om strömmen på något sätt för de som inte har el, är ju jätte jobbigt!

Micke jobbar över igen, men igår slutade han faktiskt tidigt för Hubbe jobbade ist, tack Hubbe!!
När han slutar ska han handla lite gott och halstabletter till mig för det behövs!
Sen är det helg som är lika med mys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback