Körig vecka!

Ja denna veckan är lite körig, idag var jag ju hos läkaren + tandregleringen, jobbigt!
Imorgon ska jag till Säffle för jag har tid hos optikern, ska bli skönt med nya glasögon. får anstränga ögonen ganska så mkt så det är på tiden att jag gör någg åt det!
På torsdag händer inget speciellt tror jag, men det gär det på fredag (Y)
Säger dock inte vad med ni kommer att märka det :)

På läkarmottagningen kunde de inte säga vad det var fick iaf namn på en tablett jag skulle poröva, faktiskt hjälper den!! Wiie!
Efter jag hade vart där inne var det av mot Karlstad eftersom jag skulle till tandregleringen, men vi var där typ tre timmar innan jag skulle vara hos tandis så vi kollade inne på Arken Zoo, Team Sportia och Biltema, sen åkte vi och åt på Rapido men då började fötterna igen så jag gick ut till bilen medans Micke kollade efter vantar. De han har är trasiga :P

Efter det var jag ju bara TVUNGEN in på Panduro, kan de inte öppna en sån här ute i skogen? (a)
Går ju att beställa men det är ju inte lika roligt som att gå i affären och kolla på allt, eller hur!? ;)

På tandregleringen så bytte de trådar, blir bara tjockare och tjockare, trådarna alltså! ^^
Ska dit om 11 dagar igen och då ska vi börja arbetet med att dra fram mina två tänder som är trängda bakåt, ska bli kul!

Sen åkte vi till apoteket och sen hem!!

Är sjukt trött nu, men om jag lägger mig nu kommer jag bara att vakna och inte kunna somna om, och det vill jag inte! Och inte går det nått bra på tven heller. :(

Måste bara nämna att om EXAKT 9 månader blir jag 18 fatta ARTON!! WIIIIE JIPPIE!! LÄNKTAR!!! Haha!


Kommentarer
ola säger:

hoppas du får kul när du fyller 18 då linda :-)

jag har skrivit till dig flera ggr ....

men det har nog blivit något fel kram

rudsvägen 12 skall jag flytta till.... 2 nätter kvar i den här lägenheten ha det bra vännen

2010-01-13 | 20:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback