Jasmine & Maja♥

Imorse var jag inte alls pigg! Huvudvärk och förkyldning = Inget bra!
Huvudvärken försvann efter två tabletter och en dusch, gott det iaf!

Idag har det inte hänt så mkt Micke har grejat med fyrhjulingen och vart i skogen, men jag vill helst inte gå ut förens imorgon då har jag inget val haha :)
Så jag har kollat på filmer via voddler, himla bra uppfinning det där! :)

Nu har vi nyss ätit tacos, så gott :)

Haha måste bara berätta vad Maja gjorde igår, hon hoppade upp till diskhon och börja leka med vattnet och skulle bita i det men huvudet var i vägen tillslut blev hon alldeles galen hihi! Så gulligt det var. ♥
Jasmine håller på att jaga Maja för att göra upp rangordningen, ser så roligt och klumpigt ut när de springer och ramlar över varandra haha!

Nu blir det snart blåsningen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback