Helg!! :)

Äntligen helg!! :)
Skolan var slapp, hade två föreläsningar + att vi var på ett föredrag om Uganda.
Första föreläsningen var as rolig, kändes som man var på stand up inte en föreläsning. Oj oj oj vad jag skrattade!! :) Föredraget om Uganda var jätte roligt att höra och jag blev ännu mer sugen på att resa till afrika! Ända sedan jag skrev en uppstatts om Kenya i femman har jag velat dit :P

Efter skolan kom mamma och hämtade mig, sen åkte vi till underbara Eva.
Hon var hundvakt åt två underbara sätnosar vid namn Mumlan och Gullan är inte det väligt söta namn!?
Jag och Tobias passade på att ta en prommenad med dem så att mamma och Eva fick arbetsro eftersom de planerade massa saker ^^

När de var klara så åkte vi hem till mamma och årecis då kom min älskling, mamma passade på att släppa ut Phil, min älskling <3 klappade honom och lite sånt. Sen var vi tvugna att åka fär vi skulle hinna till färgaffären som stängde strax därpå :P
Beställde en kebab i bröd eftersom jag inte hann få i mig något i skolan nästan medans vi väntade på den så åkte vi till hamnen och kollade på resterna efter branden. usch bara en stor hög kvar :( Passade på att tanka med.
Därfeter hämtade vi kebaben och åkte och handlade på euro cash och åkte hem.
På väg hem ringde ( STORT kors i taket!!!!!!!) Hans, som hade Jasmine före oss för att kolla hur det gick och så...

När vi kom hem satte jag mig och åt, nu ikväll har jag gjort mat tills i morgon, ska nämligen stå och dra i sås i natt så blir det super gott imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback