Gott nytt år :)

Lite sent men bloggade inget igår så ^^

Hos mamma i onsdags så öppnade vi julklappar och åt god mat! Eva var där också.
Pratade och hade det mysigt ett tag. Åkte väll hem vid tolv eller var klockan var!
Innan vi åkte till mamma hämtade jag ut mobilen på posten, det var väldigt snabba ryck, beställde den på måndag kväll, på tisdag ringde han från butiken och pratade lite och så och på onsdag hade jag den i handen.
Rekomenderar varmt NoYes.se för den som inte vill beställa över nätet finns butiken i Motala.

I går så åkte vi till Vårvik för vi skulle kolla på julspelet och så.
Det var lika fint denna gången med! ;) De blev så glada när vi kom igen(vi känner ju några av de som spelar samt Cees som har gjort spelet), tog lite kort på dem med.
Träffade Bengt och Lena som bjöd hem oss på mat på lördag så vi ska dit imorgon, mysigt! ;)
På vägen tillbaka till huset stannade Micke 511 ggr för att ta kort hihi!
Sen när Anita och Gösta kom ( de hade druckit kaffe med holländrarna men vi gick up ist) så åt vi mat, JÄTTE GOTT som vanligt! :)
Kvällen var jätte rolig tror inte jag har skrattat så mkt någon gång, haha!!
Vid tolv så skålade vi och jag gav så klart älskling en puss :P
Sen gick vi ut och sköt smällare och raketer. Det var roligt!

Idag har vi inte gjort så mkt är jätte sega!!
Jag sitter i sängen med datorn och älskling ligger och spelar xbox.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback