Första dagen!

Åkte med Micke in till stan, åkte vid kvart - tio i sex, kikade vart det var jag skulle gå och åkte till mamma där älskling släppte av mig. Gick ut med doggsen samtidigt som mamma och Marcus åkte, has buss går ju klockan sju.
Sen så gjorde jag mig iordning och sånt, spelade ett spel med Tobias innan vi gjorde oss iordning och gick.
Tog följe till Sveaparken där vi skulle åt varsinna håll :)
När jag kom till Grodan åt de frukost, var bara fem barn där från båda avdelningarna.
Barnen gillade mig från första stund speciellt en liten tös hon ville att jag skulle läsa böcker och sånt.

Hälsade på alla föräldrar som kom också, stolt! :P
Efter en stund var det samlig, roligt var det! ;)

Var ute med barnen två gånger och lekte och sånt.
Slutade klockan två, och gick då till stan och sen vidare till Karlberg där jag väntade på bussen.

När jag kom hem så kom katterna och mötte mig i hallen, sötisar! <3

Väntar på att älskling ska komma hem, han jobbar över as usual! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback