Förkyld!

Usch är verkligen förkyld, tät, snuvig, ont i halsen, fryser och är allmänt hängig.
Jobbigt med det får gå bara jag inte får hög feber. Går magsjuka nu med på dagiset, sprit till händerna och pepparkorn till magen! :)
Älsklingen och jag köpte med mat hem och åt lite sen gick jag och la mig :P Sitter i sängen nu med täcket uppdraget datorn i knät och tven på, slappis där!
Men det är ju nya avsnitt av NCIS och direkt efter det är det nya spännande avsnitt av NCIS LA, bra dag att vara dålig på, japp!! :)

Imorgon är det kalas på förskolan, kul kul :)

Idag var vi ute i sveaparken och lekte lite. Fick gå vid tolv eftersom jag fick beskedet om May-Britt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback