Fel och Minnen!

Haha har ni tänkt på vad folk säger fel namn ibland?

Micke säger mamma till mig ibland, och gumman/älskling till Anita haha!

Pappa säger sven-olov och marcus till mig.

Alla säger vi mamma till pappa eller pappa till mamma om vi vart där haha ...

Vi säger fel till katterna, Maja får heta Jasmine och Zelma från Mickes sida :P
(Zelma är en katt Micke hade tsm med sitt ex ;) )

Jag säger fel namn till Louise och Malin, hihi :)




På tal om Svenna så saknar jag honom fruktansvärt mycket!! Har inte träffat honom på jätte länge, sa hej till honom på säffle marknaden med det räknas inte :)
Måste åka upp till han någon gång, han får komma hit också när han tar sitt körkort ;)

För er som inte vet så är Sven-Olov ( Svenna ) min storebror, som jag tydligen är lik ^^)
Han bodde hos oss när jag var liten, men kommer inte ihåg så mkt förutom när vi drack oboy och han torkade sig runt munnen och när han trollade bort min och Marcus boll genom att slänga in den i tvättmaskinen precis innan mamma stängde den hihi..

Satt och pratade om lite minnen förut sen jag var liten, som när jag ramlade och stukade benet med cykeln, efter det är jag rädd för att cykla när det är blött, och när Jörgen gav mig ett guldhalsband och ett hänge i form av ett hjärta, TACK JÖRGEN!! :)
När vi var på vattenpaltset i Vänersborg när Tobbe blev jätte rädd när de drog igång bubbelbadet han hade ju precis bränt sig på kokande vatten och han trodde att det kokade så han klamrade sig fast på mamma och fick panik, stackaren!
När vi var och tältade med Ola och hans barn Tommy, Caspar, Bea och Patricia och det började åska och spöregna, Tommy var försvunnen och tältena höll på att ramla ihop av vattnet så vi fick sitta och slå ut det hihi, vi badade dagen efter kommer jag ihåg, och Tommy hade gått till en golfbana i närheten och skulle plocka lite golfbollar (om jag inte minns fel?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback