...

Ååååh fyyy fan vad surt, hade skrivit et nytt inlägg men råkade radera allt, typiskt!

Idag är det en vecka kvar till apun som jag har länktat!!
Ska ju vara på Everlines förskola (rösparkens förskola) ska bli så roligt och mysigt! :)
Ska börja på måndag halv nio, så jag får åka in med Micke vid sex och gå till mamma eller något för annars hinner jag inte :P Sånt är livet!

Imorgon ska vi ha föreläsning missar engelskan, engelska som är sååå roligt!! På gympan ska vi ha teori hela lektionen, fy så tråkigt!


När jag kom hem häll älsklingen på med maten så jag hjälpte honom och så bakade jag chokladmuffins. :)
Nu har jag gjort hemtentan vi har i Samhäll tills på fredag. Skönt! :)
Har dock inte svarat på fråga två för den hittar jag verkligen inte någonstans, Per får hjälpa mig på onsdag!

Nu ska jag gå upp till min Maja och Micke :)
Jasmine är tråkig och sover här nere men har gosat med henne hela kvällen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback