:)

Igår så gjorde jag lite förslag till Micke på tatueringar, eftersom han funderar på att skaffa en eller två :P
Maja kom in i rummet där vi har Tiger hon flög ur skinnet när hon såg Tiger, varför blir de så rädda för honom?? :S Han var ju jätte rädd för Rune! Men det är ju bättre att katterna är rädda för Tiger ist för tvärtom, katterna har ju resten av huset att röra sig på, Tiger har ju bara buren :)

Maja är rolig för hon leker med mitt hår på nätterna, vaknar av tassar på ryggen/axlarna och nacken hihi!
Sötnosen!

Fick  nyss reda på att hela hamnterminalen (Dalbobåtar) har brunnet ner i natt!
Vad hemskt, tänk alla ägare till alla båtar, de har uppgifter om att det skulle vara 150 båtar, och alla boende i villaområdet där. Usch!! Och de uppmanar folk att stanna inne för att brandröken är jätte farlig!

Mina fötter är friska igen hihi! :D
Känns inget i dem nu, har fått sova tre nätter, om man bortser att jag blivit väckt av Maja.
Hon leker med allt hon kan hitta, gardiner, sladdar, dammtuss, haha allt verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback