...

Strömen gick fem gånger i förrgår och den sista gången kom den inte tillbaka förens vid två eller nått igår.

Igår så gjorde jag ett ryck i "hobby" rummet, alla grejer som ska upp i vardagsrummet står ju här just nu, men jag stuvade och grejade å just nu är halva rummet klart ^^ Micke grejar uppe i vardagsrummet just nu, tror han håller på att slipa klart, bara att börja spackla och måla sen och efter det tapetsera sen flytta upp de grejer som ska upp ;)
Hoppas det blir klart snart, det skulle vara skönt! :P

Eftersom strömmen kom tillbaka så kunde vi åka till Bengt och Lena, blev lite julbord och sånt, hon hade gjort en jätte god paj, och jag som inte tycker om paj haha! :P
Var iaf jätte trevligt, åkte vid fem och var hemma halv ett. Trött som ett as gick jag och la mig!

Idag har vi inte gjort så jätte mycket, har pysslat och micke grejat uppe...


Min nya mobil är en c901 "precious Peach" är verkligen super nöjd med den!!
  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback