Dagen!

Publicerades visst inte igår, så det kommer nu ist!

Masade mig upp och åkte till skolan, trots att jag inte sovit bra inatt!
Somnade efter tre, men måste sovit djupt imorse för jag hörde varken älsklingen eller klockan :S
Aja kom ut till bussen iaf! Malin rigde så jag pratade med henne ända till Tösse, i Tösse tog det STOPP!
De höll på att ta bort snön och tog upp HELA vägen var värsta trafikkaos där en stund haha!
Kom fram till skolan tillslut, efter halv nio, tur jag inte började förens tio över tio hihi!

Jag, Marie och Lousie satte oss i kafeterian och jag åt lite frukost :P
Sen när Malin och Ae slutade engelskan så gick vi och mötte dem ;)

Dagen gick bra, hade svullna fötter och ont i dem men det blev bättre sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback