Borde nog sova!

Det blev ingen bio i lördags :( Åkte in till Bengtsfors men då gick den inte :O
Aja blev lite sightseeing i B-fors ist + lite handlande...

Natten mellan söndag-måndag så började jag känna stickningar i mina fötter, min ena tå har kliat och vart röd ett tag men nu började det sticka och klia som f*n! Kunde verkligen inte sova!!
Nu är de så igen och det är verkligen inte bara på ett ställe utan på tårna, hälen och under typ på "trampdynorna" där tårna slutar? Någon som vet vad det är???
Är rätt så irriterande! Det känns inget på dagen men när jag går och lägger mig så börjar det..

Ska gå till vårdcentralen imorgon så får de kolla på det.

Nu ska jag försöka gå upp och somna igen, hoppas det går fär jag mår illa, är trött och har huvudvärk förutom fötterna! Jippie för skola om 7 timmar! *INTE*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback