Trött!

Ja nu är jag trött på den har jävla förkyldningen!! Var ju såpass pigg att jag orkade gå till förskolan, men när jag kom hem, usch då var jag allt annat än pigg :( Gick och la mig och kollade på tv, familjen annorlunda och spårlöst sen somnade jag, gott!
Mådde inget bra imorse heller så jag stannade hemma, ingen idé att gå dit om man inte mår bram då blir det bara sämre, plus att jag hade migrän sedan igår. Fick inte i mig tablett snabbt nog, bara för jag bytte väska och inte tänkte på att lägga i dem.

Nu har jag vart uppe ett tag men gick och la mig och kom nyss upp igen. Usch vilken ikke ork man har när man är sjuk!
Nu ska jag nog kolla på film på voddler! :) 





Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback