Fy på mig!

Ojj här var det längesedan jag var, men helt ärligt har jag inte haft varken lust eller tid.
Har vart på förskolan från helv sju till halv fem varje dag och när vi kommer hem har jag lagt mig eftersom jag har vart sjuk så det har inte vart så mkt att skriva om.
I fredags var det sista APU dagen :( Kommer sakna alla!
Bakade muffins och sockerkaka, muffinsen (som var kladdkaka ^^ ) gjorde jag hjärtan på och oj vad de blev populära! :)
Fick en liten present av dem på förkskolan med, en merci ask, tack!

Lyckades få MVG med på praktiken, riktigt nöjd!
Det lönade sig att gå dit med tät näsa, hosta, ont i halsen osv! :P
Dock är jag sjuk fortfarande och nu verkar det som Micke har fått magsjuka, hmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback