Nu är det dags för fredagsmys ...

Begravningen var verkligen jätte fin, det som gjorde den så speciell var nog sången min kusin/tremänning Markus hade skrivit till henne. Han sjöng och spelade guitarr super fint!!
Efter begravningen var det fika, och efter en stund åkte vi.

Var kul att träffa (nästan) alla släktingar igen men varför träffas man alltid bara på begravningar!? :S
Ska försöka få upp/ner några till sommaren, kanske ha en grillkväll? Det hade vart mysigt! :)

Har vart på förskolan idag, hade bara sju barn lungt och skönt ;)
Slutade vis helv ett eftersom jag var kvar tills halv fem i onsdags + att jag hade vilan och därmed ingen rast :P
Gick ner till stan och handlade alla ♥ dag presenter till mamma, småbröderna, älskling, katterna och hundarna :P
Micke har redan fått sitt men lite måste han ju få på alla ♥ dag så klart ;)

När mamma och Micke har slutat så ska vi äta pizza allihopa, mysigt!
Kanske blir bio i helgen med, vem vet ^^

Ont i halsen har jag fortfarande med, j*dra sk*t!!!! :@
Snorig och hostig är jag också fortfarande, vilken hilma förkyldning!!

I helgen ska det slipas, iaf för Mickes del haha! Jag målar nog ist, och spacklar.
Pappa kommer kanske en sväng med på söndag, får se hur det blir med det.


Borde gå ut med vovvarna nu med, men är ensam och det är inge roligt, Tobias är ju uppe hos grannen och leker, Marcus är på väg och mamma jobbar.
Men får väll palla mig ut så de får kissa lite, underbart ätt solen skiner också. faste det är kallt.
Nej nu blir det bara massa babbel känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback