Sjukling! :(

Hejsan Hoppsan! (:

Nu har det varit dåligt med uppdatering men det har heller inte hänt så mycket har varit hemma och sjuk.
I torsdags så åkte jag till mamma på morgonen för att umgås med henne lite och för att slippa vara hemma helt ensam. På förmiddagen kom min moster och drack lite kaffe tills min kusin ringde och vi bestämde oss för att hämta henne och mitt lilla kusin barn Olivia :)
Åkte in till säffle och åt på donken och passade på att handla lite kläder till Olivia.

Väl hemma så fastnade jag hos moster och kusin, trevligt att prata ikapp lite :P
Bestämde mig för att sova hos mamma för att hinna träffas lite till.

På fredagen skulle mamma till sjukgymnasten medan hon var där var jag uppe hos moster och träffade hennes systerson och hans bästa kompis. Sedan följde jag med mamma till stan en sväng, när vi kom tillbaka hem så gjorde vi lite mat innan mamma skulle jobba och jag gick upp till moster igen innan Älskling kom och hämtade mig :)
När vi kom hem så myste vi lite innan vi vid halv sju åkte in till Åmål igen, Micke skulle ut med några från jobbet och äta och jag skulle upp till moster och kusin haha!
Malin, Fredrik, Emil, Linnéa och jag drog ner på krogen på kvällen, Micke och hans arbetskamrater var där också :) Vi tog oss lite att dricka innan jag följde med Micke hem igen :)

I lördags var vi på familje middag med Mickes familj, Margit, Anita, Eva, Maria, Everline, rune och Elias var där, trevligt var det! :)
På kvällen åkte vi till Oskar som fyllde 25 år och grattade honom, åkte därefter hem och kollade på filmen Shooter som jag somnade till, har aldrig lyckats somna i soffan förut, tycker det är jätte obekvämt och så men igår så lyckades jag haha :)
Vaknade lagomt till slutet av filmen!

Idag har vi varit ute lite med fyrhjuligen och jag har pysslat lite med julkort :)
Har fått 100 hostattacker idag så jag fick ta mig en hutt av mickes hostmedecin, den hjälpte som tur var!

Länktar till jul, första julen på flera år jag ska fira med mormor, morfar, mamma, småbröderna + Mats nu då :)
Och Micke så klart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback