Det senaste! :)

Lucia var mysigt, BF2 och killarna samlades i BMK och pratade lite innan det blev A-hallen och luciatåg som inte var så bra. Det var folk som var oseriösa och stod och pratade och skrattade vilket gjorde att man fokuserade på dem och inte på de andra eller sångerna.
Efter luciatåget fikade vi i BMK :)

Efter det har det inte hänt så mycket..

Förra veckan kände jag att halsen började göra ont igen och halsmandlarna svullnade upp. Sedan gick det över och jag hängde med Micke och Oskar på fyrhjulingsfärd i helgen. Det skulle jag inte ha gjort. För på kvällen började det igen och på natten fick jag feber, hosta och världens huvudvärk! :/
Missade tyvärr julavslutningen idag! :( Hoppas ni hade det bra och roligare än mig som har suttit i soffan i två dagar och inte orkat röra mig! :/

Om 3 dagar är det julafton, hoppas jag mår bättre då. Annars får jag väll sova hos mormor och vara med på det jag orkar! Jag som sett fram emot det så mycket!!


Kommentarer
Richardlilly säger:

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2011-08-03 | 09:41:28
Bloggadress: http://richardlilly.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback