Mycket hänt sedan sist!

Har varit i Lysekil med älskling, svärmor, Margit, Eva, Rune och Everline :) ♥
Åkte och hämtade Anita i Vårvik i måndags på morgonen och mötte upp de andra i Skåpakorset och sedan bar det av mot Lysekil. Stannade utanför Ed och fikade, mysigt!
Sedan blev det inte stopp fören det var dags för Eva, Anita, Rune och Margit att hälsa på Margits syster.
Jag, Micke och Everline passade på att gå i affärer, lekte i en lekpark och fikade lite ;)
Sedan åkte vi till en kyrkogård och bytte blommor hos Anita och Evas mormor och morfar.

Åkte sedan till Lysekil där vi chekade in på rummet och gjorde oss i ordning innan vi gick och fikade och efter det så bäddade vi och gjorde iordning på rummet och gick ut och kikade i Lysekil. Gick runt lite och sedan åt vi middag på Jönssons Katt där blev vi sittandes en bra bit in på kvällen, de andra drack öl och vin medans jag och Everline drack dricka ;)
På kvällen gick vi till en jätte mysig park med massor av blommor, en fontän och en stor lekpark dör jag fastnade med en Everline som lekte ;)

Senare så letade vi upp Micke och Rune som har smitit iväg till en bar, Anita och jag stannade med dem ett tag innan vi gick hemmåt. Jag och älskling gick en luten tur för oss själva och myste :)

På tisdagen så gick vi upp ganska tidigt, plockade iordning lite och åt frukost, skulle duscha och så såg jag att jag hade en fästing på magen, tog den men huvudet blev kvar :/
Vid tio så ställde vi oss i kön efter att ha packat ihop alla våra saker och lagt in dem i bilen till havets hus. Jag, Everline och Älskling kikade runt där inne. Häftigt med gången då man hade akvarium över sig och bredvid sig på båda sidor.
Fast tycker det är lite djurplågeri att ha dem i sånna små akvarium och grejer....

Efter det blev det stan lite och handlade i lite affärer innan vi gick til Jönssons katt och fikade.
Sedan blev det att hälsa på Karin och efter det en annan Karin och hennes Karl-Axel. Vilken utsikt de hade, WOW!!

Sedan har det inte hänt så mycket, jag, Malin och Älskling åkte till Lolle och fikade där hon sommarjobbade i onsdags, hoppade in på godisfabriken och köpte godis så klart! Åkte sedan till Lennartsfors och kikade, jag blev inlåst på dasset också. Tack Malin! ;)
Åkte vägen över Gustavsfors hem och svängde in och sa hej till Anita och Gösta :)
Blev en tur på en massa timmar.

Igår var jag hos Malin igen, Felicia och Marie kom en sväng också.
Var där i 12 timmar ;) satt ute till elva hos dem innan vi åkte hem. Mysigt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback