Våran Påsk!

I lördags så var Micke ute i skogen och jag var på promenad med Gunilla, Faxe (hennes hund) och Fidél (hennes dotters hund). Efter det så åkte vi ganska snart till Vårvik, där vi fick en jätte fin påskblomma, choklad och pengar, TACK så hemskt mycket :)
Vi åt massa mat och godis hihi (a) Micke och Gösta åt en korv som vi köpte och la tillsammans med massa annat i ett påskägg till dem, som hette Red Devil som tydligen var vääääldigt stark haha!
På kvällen så hade Gösta ordnat med en stoooor brasa, mysigt! ♥

I söndags var vi hos mormor och morfar, möttes av två glada hundar.
Tycker så synd om min lilla Benzon, men han är gammal jag vet det och jag vet även att han inte kommer finnas för alltid, hoppas det blir ett tag till iaf ♥
Vi åt, drack och åt ännu mer godis och påskkakor, rullade nästan hem hihi!
Fick även reda på att Morris hade dött, stackars lille vän men han levde ändå längre än jag trott! R.I.P Pissen ♥

I måndags, tisdags och idag har vi inte gjort så mycket, mest slappat och grejat.
Älskling har vart i skogen och grejat uppe, jag har städat och vart ute och gått med Gunilla.
Igår var jag även uppe hos henne en sväng, trevligt att prata lite.


Nu är älskling i skogen och lägger ut sista maten till rådjuren, det har faktiskt vart två styckna här igår och idag! :D 
De vågar sig nästan ända fram till huset. Desperata efter mat?

Strax kommer ett inlägg med massa bilder som jag inte lagt ut tidigare och sånna jag tagit nu :)
Tömde kameran nu nämligen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback