Tröttis!

Ja de senaste dagarna har det inte hänt så mycket, har vart ute i solen, i skolan, pluggat och sådant.
Inget nämnvärt så där!

Jo i tisdags gick jag & Gunilla till (våran) Björkesjö. Den sjön ligger alltså vid Jannes mark och på hans väg! Så det är väldigt lungt där, Faxe gick i vattnet och jag kände på det var faktiskt inte alls så kallt som jag trodde det skulle vara.

Idag följde jag med Malin hem, haha! :)
Först hjälpte jag henne med en grej hon undrade i photoshop, sen retades vi väll mest hihi :) ♥
Men nu har jag fått migrän , eller ja känner att det börjar, så nu blir det tablett och sängen!

Tror det var Malin som fråga hur man får migrän, jag har ju fått det av farfar men det utlöser när det blir för varmt, för ljust tex från solen, därför måste jag egentligen ha keps på mig men oftast struntar jag i det och tar på mig när jag börjar känna av huvudet, om det är för höga ljud, för lite syre i ett rum, om jag är stressad, ja det kan komma i princip när som helst.
Därför ska jag ha fönstret öppet, mycket syre, kallt och vara avslappnad när jag har migrän, det är jätte bra här på landet för det kommer inte in massa ljud utan bara härlig luft!

Gick på akupunktur ett tag men kände ingen skillnad, tyckte bara migrän anfallen blir mer intensiva men fick med mig ett gäng bra avslappningsövinigar! :)


Tur att Micke inte väsnas så mycket när jag har ont i huvudet, mina bröder tog inte hänsyn till det om man låg, eller ja en stund sen var det fullt liv igen :) Älskar er killar! :P


TILL MALIN:

Tack för leksaken till Majje, alla fjädrar har redan åkt av ( det gjorde de under de första 5 minutrarna)
han gillar den jätte mycket! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback