Solen skiner! :D

Gårdags kvällen var super mysig! Micke åkte 4 hjuling ner till sjön, Bengt tog bilen, Daniel tog crossen och jag och Gunilla gick :)
Satt och grillade och pratade en bra stund, solen kikade fram emellan, det försvann ju ett tag på eftermiddagen men hittade tillbaka! :)

Dagen började med en promenad med Gunilla och Faxe, skönt att komma ut innan solen är som varmast!
När jag kom tillbaka tog jag med mig lite apelsiner och vattenmelon och satte mig i sole, och där sitter jag kvar ännu 4 timmar senare.

Vi har ätit här ute, Micke håller på att byta däck på bilen just nu. :P

Tiger har också vart ute hela dagen, mysigt <3 , har klippt klorna på honom samt borstat honom.

Imorgon är det skola, jag går dock bara till tolv för sen ska jag och mamma iväg med Maja til veterinären, tycker så synd om henne så idag har hon blivit riktigt bortskämd. Haha!
Hon har hoppat in och ut hela dagen genom fönstret, fått korv, ost, mos och massa gott!
Hon låg i mitt knä här ute en stund men sen blev det lite för varmt..

Nu är det verkligen vår, har sett hur många tussilagosar som helst, fjärilar, flugor, humlor. För att inte tala om värmen! :P
Hoppas detta fina väder håller i sig ett tag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback