Oj var längesedan jag var här! :S

Det gick bra hos tandregleringen, förutom att hon klippte mig i tungan och slant med den dära tandgrejen haha.
Efter det åkte vi och åt på rapido tog min pastasallad med kyckling som vanligt :P Men den är väldigt god! ;)
Handlade lite på biltema och Ica Maxi, sen åkte vi till V-bro för att hämta akvarium...

Har haft lite små ont i mina tänder men inte som de andra gångerna som tur är + att jag bara haft ont i tre tänder!

I torsdags var jag i Säffle med mamma, köpte nya firrar och en doppvärmare till lilla akvariumet med, skulle haft ett lysrör till mellersta men det hade de inte :S Aja får fixa det i Karlstad...

Fredag - lördag var vi ( Malin, Marie och jag ) vart hos Lolle, hoppade studsmatta, åt tacos, skrattade, kollade på talang och hade det bra. På lördag morgon åkte vi in till Bengtsfors och tog bussen därifrån till Ed och till marknaden.

Träffade Felicia och följde med henne hem och fikade, mysigt :) <3

Efter det åkte vi alla ner till marknaden igen och åkte karusell och sånt dära ...
Vid halv fyra så åkte vi in till Bengtsfors igen och åkte hem till Lolles mormor tills älskling kom, då drog Mikko, Malin, Marie och jag och åt pizza sen körde vi Malin och Marie hem till Malin sen åkte vi hem! :)

Igår gjorde vi inte så mycket, jag möblerade om lite , städade akvariumen och sånt, Micke tapetserade och var ute med fyrhjulingen en sväng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback