Min dag!

Dagen började med att älskling gick upp och gick till jobbet, usch vad tyst och tomt det blev! :(

Vid elva så ringde Gunilla och frågade om jag ville ta promenaden på förmiddagen ist för på kvällen och det gick lika bra det! :)
Så vi gick ut vid halv tolv och då började det så klart att regna men vi gick iaf "rundan" på drygt en mil.
När vi kom tillbaka bestämde vi oss för att vi skulle åka vid kvart i två alltså en timme efter.

Kvart i två gick jag upp till henne och vi packade oss in i bilen och for till stan. ;)
Jag fixade mitt busskort och handlade, G var inne och kollade till sin fot, fick inte ett så roligt besked men det är privat så jag skriver inte ut det! Vi fikade också! :) Sedan hämtade vi hennes son som kom med tåget.

Nu ikväll så har jag ätit massor med fruktsallad, MUMS!! Har tittat på film och ätit mat.

Nej nu är jag vääldigt trött så jag ska lägga mig och kika på tven en stund innan jag somnar!

SVAR PÅ KOMMENTAR:

Lolle: Tack! <3



Bild från Vårvik sommaren 08 :)
Vill ha sommar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback