Faxe! ♥

Blev inte att jag gick ut så tidigt och satte mig i solen.
Kristina ringde mig ist och jag hängde med henne på en promenad, skönt att röra på sig, efter det så fastnade jag uppe hos Gunilla :P Fikade och pratade, var ute i solen och njöt.
Sen kom älskling hem vid kvart i tre så då satte vi oss ute och åt pizza, gott var det.
Satt ute en bra stund innan vi gick in, Micke började tapetsera och jag målade det som var kvar i ena fönstret, ska ta dörren någon gång med.

Idag så åt vi frukost ute, hur mysigt som helst! Synd att det blåste så bara annars hade vi vart ute längre! (:
Efter frukosten så gjorde Micke iordning allt för att ta en tur till skogen och jag ringe Gunilla och frågade om jag fick ta med mig Faxe ut på en promenad och hälsa på M i skogen, så det gjorde vi!

Har precis kommit in nu, har vart ute med Faxe i en och en halv timme :)

Senare i eftermiddag ska vi, jag, Micke, Gunilla, Bengt och Daniel ner och grilla vid vattnet, årets första grillning! :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback