...

Ja vi gick faktiskt till Malin i Tisdags eftersom vi slutade vid elva, att gå tog 2 timmar haha!!
Efter det åt vi och jag råkade spilla på mitt nya linne och mina mjukisbyxor haha aja!

I onsdags var jag hemma med migrän :(

Och igår slutade vi ett igen, hade femkamp och mitt lag kom näst sist med jädrar vad roligt vi hade! (:
Jag, Malin och Marie gick ner till stan och åt glass, gott!
Sen mötte jag upp Tobias på södra och vi gick till cyckelaffären och köpte bromsar till hans cykel som vi ssenare monterade på.
Mötte mamma med hundarna och då kom Eva med :)

Tog spruta igår med, jag, mamma, Tobias och Marcus, hela familjen <3
Jag hade lovat Tobias att ta först och det gjorde jag. sen fick jag sitta och hålla honom i handen medans han tog, min gullunge <3

Sen gjorde vi faktiskt inte så mycket mer, Micke var i skogen..
Just det, kom en sån dära utlänsk som säljer tavlor ni vet?
Han sa först att jag var den enda av mina grannar som pratade engelska - LÖGN!
Han sa sen att Gunilla hade skickat ner honom hit. för att hon kunde inte engelska och här var det nog någon hemma- LÖGN!
Han sa även att Gunilla hade köpt två för att de var så fina- FALSKT!
Sen gick han upp till Gunilla och sa att jag hade skickat upp honom dit för att de var nog intresserade- FALSKT!!

Jädra idioter, tur att Faxe skrämde bort honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback