Bilder från huset!

Här kommer några bilder från helgen!
I söndags så åkte vi upp till Vårvik och Micke grejade med veden medans jag gjorde lite skolarbete!
Åkte sedan till huset och staplade halva lasset och slängde in det andra i vedskjulet, passade på att kolla lite med tapeterna också, i köket får vi se vad det blir, vi är eniga om mönster men inte färg ^^




Tog i bilen på väg upp till huset i lördags.


Jasmine i vitrinskåpet ^^


Lite naturkort :)


Micke och Jassie gosar :P


Jasmine spanar (:


Så ser det ut framför huset (:



Huset, under ommålning :P


Jassie <3


Ved


Sätter mig här medans husse backar bilen (:


Vad gör husse?


Öppnaspsen i vardagsrummet! :)


Pyssel rummet, ska tapetsera om så småning om :P


Trappan ner!







Fick ett sms av Bex igår kväll,
Hoppas verkligen det går bra gumman <3
Finns alltid här för dig gumman!!
Tycker inte om att se dig så ledsen, du brukar ju alltid vara glad och skratta!


Orkade nästan inte att gå upp imorse,
när jag kom till skolan så skulle vi ta skolkort,
träffade Bex när vi skulle gå så jag fick skynda mig sen! :P

Efter det har dagen bara rullat vidare!
Nu har vi ätit och ska upp till Mickes mormor en sväng och fika lite!
Sen ska vi hem och mysa lite :)

Imorgon är jag ledig från skolan eftersom jag ska till tandregleringen och då, som Gudrun sa "passar man ju på att gå i affärer med" :P


Kommentarer
Bex säger:

tack gumman <3 känns skönt att veta att du finns där <3

2009-09-08 | 16:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback