Sjukling!

Igår så kom Anita och Gösta hit och grattade mig, fick en fin blomma och två lampor ;)
Mamma kom upp en sväng innan vi skulle åka till Säffle, då visade det sig att mamma och Anita hade likadat linne fast i olika fäger ^^

Sen åkte vi mot Säffle, det var verkligen kul!
Det började med en liten presentation om vad Oriflame är och så,
sen dansade tre tjejer ifrån dansgruppen Move It,
efter det var det dags för Carin att komma ut på scenen, de pratade lite om vad som händer just nu i hennes liv och hur det är att vara ansiktet utåt för oriflame.
Sedan så sminkade Micke henne på scenen och lite sånt.

Sen kom det två body builders (från Säffle) killen visade lite övningar och tjejen visade sina muskler, äckligt om jag får säga vad jag tycker!

Sen var det paus med lite mingel,

När det drog igång igen så var jag ute för jag väntade på Tobias som skulle komma,
men jag hörde att det var någon som sjöng "La Dolce Vita" så jag gick in och kollade då var Micke utklädd till tjej och sjöng den. HAHAHA säger jag bara det var skitkul!

Efter det var det något tror jag, jag hämtade iaf Tobias medans Micke pratade om något,
Sen var det modevisning,
Efter det så delade de ut blommor och "gift bags" till de som hade vart med.

Sen var det slut! :P


Här presenterar de oriflame (:


Tjejerna ifrån Move It


Carin pratar :P


Ska sminkas av Micke.


The Body Builders ^^


Visar musklerna bak.


Och fram.


Micke sjunger ^^


Kristina avslutade modeshowen! :)


Pratar lite igen :P


Carin skriver autograf :P


Tyvärr blev detta kort suddigt :(


Även detta :(


Autograf :)

Igår eftermiddag kände jag mig lite hänging när jag kom hem var jag förkyld! :(
Nästan är tät och det bara rinner ur den, jag har ont i halsen och öronen känner min tjock i huvudet, lederna i benen samt högerarmen gör ont!
Kunde inte sova något i natt! :(

Har druktigt te med ska ta mera, det är ju såå gott och man blir varm! :)
Älskling var söt och kom hem med två påsar halstabletter, en tidning och nässpray eftersom den var slut.
TACK ÄLSKLING <3

Nu tror jag att jag ska dra mig till soffan och vila lite, kanske framför en film om det går någon bra! :)

TACK så jätte mycket Margit för kortet och presenten!


Imorgon firar jag och Micke två år, hoppas jag är bättre då iaf!
Kan inte fatta att det gått två år, det har gått så fort <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback