Sleep!

Dagen idag var ganska så rolig faktiskt!
När jag kom till skolan började alla att prata med mig kul!
Vi hade bara två lektioner idag, samhällskunskap och uls, mellan de två lektionerna gick jag till skolsköterskan och berättade hur jag har mått och sånt och hon trodde att det kunde vara mitt blodsocker värde, så jag ska till vårdcentralen och kolla upp det.

Efter våra lektioner skulle vi gå till hanebol och det tog 45 minuter, det regnade och blåste!
Där uppe gjorde vi sammarbetsövningar, tyckte det gick bra och alla hjälptes åt och det gick bra!

Älskling var super snäll som hämtade mig där uppe, TACK sötnosen <3
Sen åkte vi till Tössestugan och åt, jättegott som vanligt! :)
Åkte sedan vidare till Mellerud och auktionen!
Med oss hem har vi , tomtar massa tomtar!, en jätte jätte jätte fin tavla, dock ska ramen bytas ut men WOW vad konstnären fångat alla detaljer!, två pidestaler och det var det ^^

Nu har jag gjort matteläxa 7 sidor i matteboken! Pust! ^^
Har frågat mamma hur det var i skolan, ringer mormor i motgon bitti då hon troligen sover nu.
Skrivit brev till Gudrun och läst i arbetssätt och lärande boken och skrivit reflektioner!

Nu är jag trött! Älskling sitter framför 360:it tror jag ska joina honom en stund sen hoppar jag i säng!
Skönt med sovmorgon och endast tre lektioner, roliga lektioner! Bortsett från matten xD
Slutar vid två, gott gott! :P

Nu är det snart 9 dagar kvar till min födelsedag :D





Du är det absolut sötaste ett par ögon kan se!
Jag älskar dig hjärtat <3
Tänk att du kan göra mig så lycklig <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback