Skolan :)

Imorse kan jag ju säga att det var väldigt segt att gå upp ^^
Måndagar är den drygaste dagen på hela veckan, först har vi bild till kvart över nio sen rast till TJUGO I ELVA!!!!
Kunde de ínte flyttat ner bilden?? :P aja!

Dagen har faktiskt gått segt, hade trots allt inte missat alls mkt i skolan och jag är redan i kapp igen, förutom i matten! :P
I matte har vi som sagt prov imorgon så jag ska plugga lite, får göra det i huset då vi ska dit en sväng :)

Nu efter skolan så har jag uträttat några ärenden på stan ;)
Nu har älskling slutat med :D
Ska äta något gott och sen dra iväg, ska plocka med en skrivbordslampa ur förrådet med så jag får lite ljus!

Ska försöka få tag i Jasmine idag, hon kom inte igår troligen sökte hon skydd när det började regna. :)


Haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback