R.I.P Måns!

Igår åkte vi en sväng till huset, blev mer spacklande, skrapande och slipande! :P
Jag passade på att sätta ihop skrivbordet jag köpte på IKEA eftersom det rummet inte ska göras något med ;)
Kan sitta där och göra läxor och sånt medans Micke grejar haha!

På eftermiddagen åkte vi till Tobias och grattade honom :)
Mormor och morfar var där med :P

Efter kalaset åkte vi hem och jag spelade lite xbox och micke kollade på fyrhjulingar och så.


R.I.P Måns!

Han blev biten och troligen omruskad av något djur, han hade stora sår efter tänderna.
Mormor fick avliva honom förra veckan!






Nu väntar en lång och tråkig dag i skolan,
sen plugg för vi har matte prov i morgon
och så ska vi til huset ;)
Tur jag satte upp skrivbordet igår ^^

Äcklingt väder är det också!
Hatar regn och när det är kallt! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback