Mycket!

Jag är fortfarande sjuk, usch för det!
Är dock mycket bättre, men inte frisk :P
Igår så började jag blöda MYCKET näsblod det var läskigt för när jag skulle tvätta händerna så började det droppa blod i handfatet, och skoja inte om att det rann mycket!
Micke fick komma in och ge mig papper eftersom jag inte nådde
Tack älskling för hjälpen <3

Kom att tänka på det igår; när vi (jag och Marcus) var små så blödde jag ur örat och Marcus sa "mamma, mamma, Linda blöder näsblod,,,, ur örat!
Haha är lika roligt varje gång jag tänker på det :)

I helgen är det lite mycket,

* Ska till huset och greja!
* Ska kanske till IKEA.
* Ska hämta en kaninbur som pappas grannar GAV till mig! (Mer om det längre ner)
* Tobias har kalas på söndag! :)
* det är ljusfesten, minnen från den <3
Älskar dig Micael <3 den måste man ju försöka komma iväg på.

Buren som jag fått är det absolut inga fel på, det är vinterisolerad utebur som man kan ha direkt på marken om man vill det men också på ben, det är en tunnel som leder ner till en stor "betesbur" och jag får allt detta av dem!
TACK , Jossan och Johanna, Jörgen och Gärd! (:

Jag har grejat om lite på min blogg, blev nöjd faktiskt men ska göra en ny header! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback