Margit (:

Nu är vi hemma igen, eller ja vi har vart det i någon timme :P
Var väldigt mysigt uppe hos Margit, hon pratade lite om när hon och Alf förlovade sig och gifte sig, supergulligt! :D
Vi fikade och pratade lite, sen åkte vi hem!

Innan vi åkte till Margit så åkte vi till konsum och köpte fikabröd och kakor, där träffade vi sötaste Everline och Maria.

Nu har jag gjort lite läxa eftersom jag är ledig imorgon, skönt! :P
Älskling spelar xbox, har ryckt ifrån honom kontrollen och spelat lite jag med (a)
Har kikat runt lite på IKEA och Jysk om man hittar något roligt till huset, MÅSTE snart börja greja! :)

Vi har tvättat med ju, ^^
Hängde upp det när vi kom hem och bäddade sängarna eftersom vi tvättade sängkläderna.

Nu ska jag nog snart krypa ner i sängen tror jag, är trött...

Nu är det fem dagar kvar till jag fyller år och åtta till jag och älskling ska fira två år <3


You´re like a dream come true <3
I love you soooo much! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback