Kyrkoval :S

Ja igår ringde pappa och sa att jag hade fått ett brev till kyrkovalet :S
Hmm ,, aja!

Myste med älskling igår kväll<3
Vi kollade på film, Fool´s gold den är bra, nästan som Into the blue men inte riktigt :P
Men man kan kolla på den flera ggr, det har iaf vi ^^
Älskling "pyntade" sockerkakan, det blev jätte gott älskling <3

Idag ska vi äta tacos, ska nog också hämta ett paket på posten, kanske kan vara filmer och färgpatroner, hoppas det. Isf blir det antaingen Kalle och chokladfabriken eftersom jag inte har sett den, eller män som hatar kvinnor, jag är nog mest sugen på den sistnämda eftersom den ska vara väldigt bra så det hoppas vi den är, svenska filmer är ju lite så där, men finns en del bra så!

Var vid skolan för jämt 20 minuter sedan för att hämta böcker, men så hade de låst :S
Aja får väll försöka hinna med all läxa imorgon bara det att vi ska bort, får väll sitta i bilen i värsta fall!
Ska med treorna ut till Hanebol med, hoppas att det blir kul men vi får väll se (:
och Louise och Marie imorgon kommer jag ^^ :D

Asså nu är jag verkligen mitt uppe i allt skrivande, jag sätte på en jätte bra låt (Desperado med westlife) och helt plötsligt hör jag Patrik Isaksson, så har hela låten gått utan att jag har märkt det haha! ^^
Får sätta på den igen nu då ^^


Håller på lite med en ny design med men jag blir ju aldrig nöjd xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback