Karstad :P

I fredags så skippade vi att åka till huset, vi var trötta efter dagen :P
I Ed så fick micke provköra fyrhjulingar, sen åkte vi till karlsson och handlade lite.
Sen åkte vi hem och kollade på Hemlighuset, den är lika rolig varje gång! :)

I går så cyklade jag till mamma vid kvart över nio, sen åkte vi till Säffle och köpte godis och strumpor på marknaden (Träffade brorsan, ser ju inte honom så ofta :( .. ) innan vi åkte till Karlstad, första stoppet blev Panduro , jisses vad mycket saker de hade :S
Efter det kikade vi i lite klädaffärer köpte dock inget, sen gick vi till röda korset, gick fel först ^^ Där köpte mamma en lampa till Tobias att ha i hans rumsfönster, jag köpte en jätte söt tavla, en liten burk som var formad som ett hjärta och en skål.
Sen åkte vi till Bergvik , köpte en guldhasduk det står " sm guld, färjestads märket och 2009" på.
Köpte lite kattmat till Jasmine med och där var det en tjej som gav provpåsar med mat till katter och dentasticks till hundar så vi fick sådana påsar :)
Sen åkte vi vidare till IKEA, där köpte jag blommor och krukor, doft ljus, flytljus, en musmatta och små lådor :)
Efter det påbörjade vi resan hem, stannade till i Grums på loppisen där, hittade ljuslyktor (a) och mamma en skål att ha sina flytljus i :)
Stannade till i Säffle igen och åt på donken :)
Gott var det!

Väl hemma så gick vi en promenad med hundarna och släppte dem lösa, sen kom morfar och Kontong, hon åker tillbaka till Thailand nu på fredag :(
Älskling kom och hämtade mig, hade så mkt att bära så jag orkade inte cykla :P

Vi kollade på hemlighuset igen eftersom älskling somnade i fredags :P
Efter det gick jag och la mig.

Hade väldigt ont i benen och fötterna men idag känner jag inget, tur det ^^
Hade en väldigt rolig dag med mamma, pratade och hade det bra!

Nu ska jag packa massa saker, älskling är och grejar med bilen eftersom han ska besiktiga den imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback