Karlstad & huset (:

I tisdags så var vi i Karlstad åkte dit på förmiddagen och kikade lite på biltema innan jag begav mig till tanregleringen och älskling åkte till någon affär (vet inte vilken eftersom han köpte födelsedagspresent till mig ^^)
Efter tandläkaren gick jag till röda korset som är på gatan mitt emot medans jag väntade på älskling, hittade faktiskt lite! ;P
Sen åkte vi och åt på Rapido, alltid lika god mat!
Passade på att gå in på IKEA och köpa en gemensam två år present, blev nya bestick och en lampa, som är lyser svincoolt! :D
Sen åkte vi till ö&b i Edsvalla, köpte en skottkärra, det är bra nu när man ska flytta till hus! :P

När vi kom hem så gjorde vi inte så mkt,
hände inte så mkt igrå heller,
åkte till huset en sväng på kvällen och kollade lite med tapeter hur mycket det behövs osv.

Hade jätte ont i tänderna igår kunde inte äta NÅGOT, försökte med nudlar, det är ju lättuggat men ikke!
Fick dricka youhurt, gott! ;)

På kvällen kollade vi på Whale Wars (Animal Planet klockan 21.00 på onsdagar), måste säga att det är ett riktigt bra program!
De försöker rädda valarna från ett gäng japaner som dödar dem och säljer köttet, tror jag.
De är ombord på ett skepp och ska stoppa valjägarna, de jagar dem, stör dem och kastar stinkbomber mot dem.
Förra säsongen blev det några som blev gisslan i flera dagar för att de skulle boarda ett japanskt skepp.
Händer alltid något spännande.
Kolla på det vetja!






Imorse när jag vaknade kände jag att jag hade jätte ont i läppen och det smakade blod så jag gick upp och kollade då har det under natten skaft hål i läppen, ajj!
Kan tillägga att jag har det i kinden med! :(

Idag har jag spelat lite need for speed, har blivit nörd :S
Det är så kul när man kan köra hela banorn för nu har vi inget xbox som inte funkar :)
De du! :P

Ska städa lite idag och baka med, vet att mormor och mamma kommer på min födelsedag iaf! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback