Huset :)

Igår gick skolan fort! :)
Hade först Arbetssätt och lärande , sen matte, sen ULS sen var det slut! :P

När jag slutade skolan så cyklade jag hem och pratade med pappa som väntade på Tobias utanför skolan :)
Sen gjorde jag och älskling mackor och åkte till huset och åt i solväggen , mysigt!
Micke började sedan greja inne och jag gjorde läxor, matte och engelska! :)
Hjälpte till att slipa och spackla sen med, började även ta bort tapeterna i sovrummet som blir nästa anhalt i renoveringen! :P

Jag tände i vedspisen, det låter så gott när det knäpper och så! :)
När spacklingen var klar så åkte vi hem och duschade, och gick och la oss! :P

Nu är Micke på jobbet och jag sitter här och är ledig!
Tror jag ska äta lite frukost snart så jag inte dör av hunger!

Imorgon SKA jag och mamma till Karlstad, ska bli kul , en dag bara hon och jag!
Prata om allt, skratta, umgås och ha det bra! Ska bli skoj! :D


Älskar dig mamma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback