Hemma från huset :)

Vi cyklade hem till mamma och lämnade cyklarna där så kom älskling och hämtade oss, och så åkte vi till huset :)
Kameran kom med, blev dock lite mer natur bilder än "renoverings bilder" ^^

När vi kom till huset så började älskling att slipa inne och jag och Tobias gick en liten promenad :)
När vi kom in så var det så dammigt så jag drog med mig Tobias upp så rev vi lite tapeter, övergv det dock ganska snabbt och ägnade oss åt läxorna ist ;P
Förhörde & hjälpte varandra ^^
Sen gick vi ut igen och fotade, :)
Ni får se korten sen, laddar över dem till datorn om en stund....

Micke och Tobias rev mer tapeter uppe i sovrummet, så nu tror jag allt är borta där, jag läste dock på inför provet imorgon :)
Efter det åkte vi hem, vid sidan av vägen stod det två älgar och åt, en älgko och en kalv :)
Älgar är söta , men stora och läskiga!

Såg att det började blixtra sen regnade det när vi kom in mot Åmål, blåste gjorde det med!
Fick lura i Tobias att det var billjus som blinkade, han är ju rädd som tusan för åska, men det fungerade och han blev inte rädd! :)
När det började åska när han var på lägret lurade jag och ena ledaren i honom att det var någon om tog kort, det fungerade med!
Men då satt vi ju inne på Not Quite :P

När vi kom till stan sprang jag och Tobias upp till lägenheten jag diskade och Tobias satte jag framför Kalle och chokladfabriken. Nu har han precis åkt hem :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback