GRATTIS TOBIAS! <3

Grattis på 11 års dagen lillebror <3
Hoppas du har haft det bra idag! (:
Kommer upp på söndag när vi ska ha kalas, om jag inte kommer innan!


Igår så myste jag och älskling, vi tände lite ljus och bakade våran pizza (:
Pratade på att gå på bio sen när jag blir frisk och fira lite mer, man orkar ju inte så mycket när man är sjuk :(

Idag har jag tagit det lungt, ville dock ut en sväng så jag gick till netto och köpte godis (det är typ 200-300meter dit) och när jag kommer hem mår jag mer dåligt än tidigare och det håller i sig än! J*vla skit!!

Händer inte så mkt så det finns inget att skriva ^^








just det har ändrat min header och färg på bloggen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback