God eftermiddag!

Skolan gick bra idag, skön skoldag!
Imorgon går vi till halv fyra, usch! :P
Aja det får gå.

Ska bli skönt med helg så man kan vila lite, är ju så himla mycket läxa!
Har läxa i matte och uls men de har jag redan gjort så.

Idag ska vi mysa till det lite med pannkakar (a)
Jag har bytt design med nu, :)

ihelgen ska vi till Vårvik, micke ska kapa ved jag kanske gör lite skolarbete! :P
Vi ska ta upp båten med, tråkigt men sant, har inte vart ute med den så mycket med den heller i sommar.
Jag ska ta med min cykel så jag slipper gå till skolan, det är så tråkigt och sessutom kan jag sova nåågra minuter till :D


Två år av äkta kärlek snart älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback