Fredag & lördag! :)

Igår så var vi ju i huset och grejade i köket,
vi skrapade bort den "lösa" färgen i taket, slipade och spacklade.
Passade på att riva ner tapeterna med :P

Jag var rätt så trött när vi kom hem så jag gick och la mig :)

Idag gick vi upp rätt tidigt och gjorde oss iordning för att åka till Karlstad, åkte först till Skåre och kollade in fyrhjulingar men det var ingen bra affär!! Åk INTE dit!
Vi passade på att gå in i djuraffären, PETS där,
jädrar vad saker de hade!
De hade tillochmed en stor pool med massa fiskar i, det var coolt.
Älskling och jag gick in och skulle kolla på reptiler och där inne var det en kungs kobra som var arg, det högg mot glaset och fräste osv, jag blev skit rädd och gick där ifrån!
Gick och kollade på alla små söta, harmlösa gnagarna istället! :P

Efter det åkte vi till IKEA, passade på att fika i resturangen innan vi kollade på allt :P
Gott var det och jag blev propp mätt - på en fika! :P
Hittade sakerna jag skulle ha men sket i stolen och lampan ;)
Jasmine fick ett annat underlägg med,
jag köpte lite mer saker än jag hade tänkt med det gör absolut inget ^^

Nu sitter älskling och spelar, jag har precis längt ihop ett kort och ett scrap booking "kort" till Tobias, ska på kalas för honom i morgon,
har även köpt lite mer presenter åt honom ;)

Jag skulle ju kanske ha hämtat buren idag men vi tar den uder veckan ist,
min plst syster Sandra kommer ner denna veckan och henne vill jag träffa, har inte träffat henne på säkert två - tre år! :O
Hon har varit i USA nu i ett år och när hon kom hem i Augusti så stack hon på semester i Thailand i flera veckor.
Så det ska bli kul att träffa henne! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback