Födelsedag! (:

Denna dagen har dragit iväg, klockan är redan hallv sju! :O
Imorse fick jag mina presenter från älskling,, världens sötaste kort! Tack sötnos <3
Fick två sänglampor, presentkort på IKEA (men det var även från Anita, Gösta och Rune) , fick en chokladask och Need For Speed Undercover som jag har velat ha sen 08 :D

Utav mormor och morfar fick jag en parfym, en JÄTTE fin tröja!! och en scarf till tröjan! :)
Tack så jätte mycket mormor och morfar <3

Utav mamma fick jag halsband + örhängen, om ni kommer ihåg sa jag i augisti att jag hade sett det i oriflame katalogen och det köpte hon till mig, TACK mamma <3
Jag fick ju en födelsedags present i förskott och det var ju att få följa med på Carin Da Silvia dagen i Säffle imorgon, och så fick jag en "shopping dag" ska till Karlstad bara mamma och jag och gå in på Panduro och jag ska få köpa VAD JAG VILL :D
TACK SNÄLLA MAMMA <3

Pappa, Anita och Gösta har tyvärr inte vart här idag men Anita och Gösta kanske kommer imorgon, pappa vet jag inte :P

Har vart en rolig dag iaf!
Tack till alla som ringt/smsat och grattat mig,
Grattis till Marie som blev den första att gratta mig, 00.03 fick jag ett sms av henne :P

Vet redan en sak jag ska köpa på IKEA, ett skrivbord jag spanat på ett tag :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg, för det kommer jag att ha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback