En lördag :P

I morse så ringde Anita, de skulle ju till kusten idag, men bilen hade gått sönder i Skiforskorset haha!
Så Gösta körde in Anita, Margit, Everline och Eva till stan och plockade upp oss så vi kunde följa med och bogsera bilen till Åmål.
Det gick sakta men betydligt bättre än när mamma skulle bogresa Bobbe, haha! ^^

Väl hemma igen så gjorde mat, gott men starkt^^
Jag har gjort bullar med, det blv några som blev liiiiiite förstora kanske :)

Nu sitter älskling och spelar Trail Hd.


Jag kollade på Mamma Mia igår den var faktiskt bra!
Alla låtarna fastnade på huvudet dock men det gär inget :)

Såg två styckna igår, föräldrarna till "L" då förstår mamma och pappa!
De var på Eurocash, sa hej till "han" och "hon" kollade vem det var som hälsade på "honom" leendet försvann rätt snabbt.

Who Cares?
Jag bryr mig inte om henne efter vad hon sa om/till mig,
men han har inte gjort mig något!
Så honom kan jag prata med och så men inte henne!

Ändå sa jag hej till henne, vrf?
Bara för att jag är van!?
Jag vet inte!



Nu ska vi åka till huset, tar med kameran så kanske det dyker upp kort här sen! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback