Are u serious?

Försov mig idag igen, vaknade fem i åtta :S
Snabba ryck, hann dock i tid :D
Dagen har gått fort idag, har ju bara haft fyra lektioner, :)
Imorgon är det sovmorgon + att jag slutar tidigt, och fredag är vi lediga Woho!! :D
Har ingen läxa heller, passade på att göra den på lektionen förut eftersom vi bara satt och tjatade ;P

Nu står kladdkakan i ugnen , sen när älskling slutar ska vi åka till pappa en sväng, hämta buren, får födelsedagspresenter (?) och träffa Sandra, Kul!


På fredag blr det Ed och kolla på fyrhjulingar,
på lördag ska jag och mamma kanske upp till Karlstad, kanske orkar dra med henne på marknaden också.
Vill ha marknadsgodis! =)

Jag tycker helt ärligt synd om dig, du kan verkligen inte sluta vara på folk!
Måste du frmahäva dig, genom att trycka ner andra och säga elaka saker till andra?
Du tror att du är så cool och att du är så snygg, men allt du är, är en störande fjortis!
Du kan säga vad du vill till mig, jag bryr mig faktiskt inte längre.
Du är inte värd den tiden det tar att vara ledsen och arg på dig!
Sorry med jag mår bra nu och di kan INTE knäcka mig!
Så, good luck!


Nu ska jag greja klart med kladdkakan, göra mig iordning och sen åka! :)


Kommentarer
Anonym säger:

det är faktiskt väldigt roligt att läsa din blogg

linda har läst den sen du gav mig addressen till den :-) det är väll 6 månader nu tror jag ....

tänk om alla kunde bli lika lyckliga som ni

kram /olov

2009-09-23 | 18:29:17
Linda säger:

Hej Ola!

Aa det är det, vad tiden går fort :)

Tack! :)



Måste träffas snart, var ju 100 000 000 år sedan!

2009-09-25 | 10:06:17
Bloggadress: http://liindiiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback