Älskling ´<3

Jag är så otroligt super kär!
Du betyder verkligen allt för mig Micael! <3
Jag vet att din famn alltid finns för mig, och att jag tryggt kan luta mig tillbaka i den!
Du finns alltid här för mig, du gör allt för mig och jag gör allt för dig,
Du har alltid en axel jag kan gråta mot och två armar du lägger så gosigt runt mig! 
När jag ligger i din famn älskling, så blir jag alldeles varm! 
Jag älskar dig!

Tänk att om 15 dagar så var det två år sedan du kysste mig fär under stjärnorna <3 
Vi har gått igenom så mycket, men detgör mig bara säkrare på mina kännslor och det visar hur stark våran kärlek är <3 
Jag kommer alltid finnas för dig och vid din sida, ALLTID älskling <3 



När du ler så blir hela jag varm, 
När du skrattar så skrattar jag med,
Är du ledsen så är jag ledsen! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback