Wow vilken känsla!!

Nu är jag hemma igen, jag mamma och mina småbröder åkte till Nygårdskyrkan där vi tände ljus på min låtsas mormor Carinas grav, hon dog 96 i cancer :(
Efter det gick vi til Alfs grav, verkligen jätte fin gravsten! Även där tände jag ett ljus! R.I.P ni två änglar!


Carinas gravsten som kommer från Örnes:)


Alfs gravsten, den var verkligen jätte fin och man tänkte på honom när man såg den lilla bilden på sjön, solen, rådjuren, vet inte varför men antagligen efter alla historier jag har hört när han var i naturen! :)

På stenen där uppe står det "älskade pappa" den la Anita där efter urn sättningen! :)


Efter det åkte vi och hämtade Eva som skulle hämta ett paket och handla lite :)
Sen åkte jag mamma, marcus och Tobias till åmåls och åt pizza, gott och mysigt <3

Nu ska jag inte göra så mkt, sätta mig i soffan tror jag, ska kika på IDOL sen!




Jag har blivit beroende av att kolla in på djurskyddet i kalrstads hemsida varje dag flera ggr för att se om de har fått in "den" katten, när jag kollade in innan jag sprang ut till mamma så såg jag en i mängden och bara smälte!!
Asså herregud nu förstår jag mammas känsla för Ruffe och speciellt Casanova som hon såg pch bara åååå honom är det jag ska ha!
Jag smälter varje gång jag ser på bilden!
Den SKA jag ha! Micke och jag ör överens om att Jasmine ska få en kompis men inte förens vi har flyttat in och hon har vant sig, denna godigen vid namn Tova är leverans klar ca 3 veckor innan julafton, vilken perfekt julklapp till Jasmine men framför allt mig som har velat haft en kattunge hur länge som helst!!
Måste visa Micke henne när han kommer hem!
Ni som läser detta inlägget, GLÖM att DU/NI ska få ta henne! ;P
Hon är MIN ^^

Tova

Visst är hon det sötaste ni någonsin sett??



Nej nu blir det soffan med en glass, jag tror jag blivit beroende av piggelin får panik om jag kommer på att jag inte har några i frysen, Hjälp!! :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback